Monday, May 7, 2012

Bernafas kerna sentuhanmu.

Folder media dalam Blackberry. Masih ada gambar kenangan itu. Walau liriknya tidak ku hafal,tapi peristiwa itu seakan mustahil untuk di lupa. Tidak di rancang,bukan aku jangka dia nak menyanyi. Berbaju sesama biru juga kebetulan. Aku tidak lagi melihat video rakaman itu,malu di buatnya melihat muka sendiri dipegang tangan begitu. Menipu di pagi hari katanya mahu tidur, sedar-sedar dah dalam kuliah untuk kejutan. Kemudian aku yang terkejut. Antara moment paling sweet pernah aku alami. Tapi mungkin tidak akan pernah berulang. Adakala tertanya adakah dia menyesal berbuat begitu. Mengapa dia berbuat begitu juga sering aku tertanya-tanya. Nak kata sayang,bukan. Mungkin sekadar hiburan waktu itu. Lirikan mata buat aku tak focus mendengar dia menyanyi, tapi tertawa bila mendengar dalam laptop. Sedap ke eh? Hahahaha. Beberapa saat aku terasa seperti di awangan. Kini hanya tinggal kenangan.

No comments:

Post a Comment