Wednesday, May 9, 2012

Di sebalik tabir....Setelah ku berikan


Setelah ku berikan merupakan single terbaru dari Zahid Baharudin & Cat Farish. Tapi dalam mtv ada cameo from Bee.ru dan Dj Krates. Banyak gambar-gambar behind the scene tapi malas pulak nak upload. Korang boleh dengar sikit intro lagu ni dekat video atas ni. Mtv belum boleh release, nanti if album apa semua dgn mtv dah boleh bagi tengok, faa akan preview dekat blog ni. so stay tuned okay!




Banyak pahit manis shooting mtv ni, actually untuk shoot mtv ni merupakan assignment kiteorg, but after faa dah deal dengan abang Cat, so sudden ada masalah sikit dgn fakulti, all the equipment apa semua tak boleh kami pinjam. Sedih jugak lah, merajuk kejap. Aku hampir give up untuk shoot mtv ni...tak mudah untuk aku and kawan-kawan kelas aku nk harungi untuk siapkan mtv ni. nasib baik lighting dapat sponsor daripada lecturer. so, kiteorg pun proceed untuk shooting. banyak jugak duit habis dari pre-production sehingga post production.

Alhamdulillah, dapat wrap dengan jayanya and mtv ni pun dah siap. kalau mtv ni masuk Tv mesti aku nangis sebab hasil titik peluh kiteorg satu team dapat tunjuk dekat semua. Thank you sgt-sgt kepada semua crew-crew yang terlibat, jasa baik korang aku hargai sangat-sangat. Harap lepas ni akan dapat job untuk shoot mtv lagi, so ini merupakan port folio untuk kiterog. Apa-apa pun semua crew mtv mmg committed dengan tugas masing-masing, yang menyumbangkan duit untuk shoot mtv ni pun thank you sangat-sangat. Maybe mtv ni tak se-best macam yang korang harapkan but faa dah cukup berpuas hati, dari shoot lagu lain tukar shoot lagu ini, then Zahid jauh-jauh datang untuk shoot dengan kiteorg, mula shooting pun pukul 2 pagi..kiteorg wrap 6 pagi...bulan puasa pulak tu..hehehe...habis kemas barang apa semua dalam pukul 7 bersurai..macam-macam dugaan untuk shoot mtv ni..so aku harap Setelah Ku Berikan akan memberi impak yang besar lepas ni..

Thank you jugak kepada Abang Cat Farish yang bersabar and beri kepercayaan kepada kiteorg untuk shoot mtv ni...so all the best  untuk album KL-Pop! Jom ramai-ramai tunggu lagu ni jadi hit and ke udara di corong-corong radio. Terima Kasih kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung untuk menyiapkan mtv ni =)

No comments:

Post a Comment