Monday, May 14, 2012

Tentang benci

Aku cukup benci orang yang menggunakan rupa paras mereka untuk duit dan menjatuhkan orang lain.


Kamu boleh sakiti aku.
Tapi bukan dia.

Pernah tak sekali sahaja dalam hidup kau, fikirkan perasaan orang lain.
Jangan sebab kau tak boleh, kau hukum orang lain.

Patahkan hati orang yang menyintai kau.
Itu hobi atau apa?
Apa yang kau nak sebenarnya dalam hidup kau?

Beritahu aku!
Kau gembira ke sebenarnya menyakiti hati perempuan.
Jangan sampai semua lelaki aku gelar tak guna.
dan jangan buat aku benci kau selamanya.

Buat orang berharap dan menunggu.
Hebat sangat ke jadi kacak?
Cintakan bayang sendiri dalam cermin.
Kau memang tak kenal erti menghargai.

Kau buat aku percaya dalam dunia ini ada perkara yang mustahil,
"yang manusia boleh berubah"


No comments:

Post a Comment