Wednesday, May 9, 2012

Terukir di bintang Eps.5

Saat ini, saya sedang rindukan awak. Tapi mungkin awak langsung tak rindukan saya, jadi saya masih mahu teruskan begini. Sehingga saya dapat lupakan awak sepenuhnya. Saya takut, saya tak boleh nak tengok awak jadi milik orang lain, jadi sebab itu saya terpaksa buat macam ni.

Awak masih ingat, dalam hujan kita berkongsi payung yang sama untuk pergi makan. Saya ingatkan mungkin dah tak jumpa awak hari itu. Mungkin hujan kita dapat harungi bersama, tapi tidak dugaan ini. Kita sering juga pesan minuman yang sama kan? tapi awak suka pesan makan yang set 1,2,3,4 yang ada keropok tu. Dan awak perlu ingat tau sampai bila-bila, saya tak suka makan dekat dalam kolej tu. Tak sedap! Saya ingat lagi waktu mak saya sakit, awak orang pertama yang saya mengadu. Waktu itu, saya takut sangat. Takut kehilangan mak saya. Awak merupakan pendengar yang setia, sanggup dengar kelemahan saya waktu itu. Balik dari hospital, suram. Kakak awak terus hubungi saya dan ajak ke teater,supaya saya tidak menangis sendirian. Perasaan waktu tu bercampur baur, takut dgn teman-teman yang salah anggap dan macam-macam. Kita ada amek gambar lagi kan lepas teater tu? Entah bila lagi dapat macam ini. Lepas teater, makan nasi lemak. Saya dah gastrik pun time tu...awak sweet sangat belikan sugus..hehehe...pastu awak ada tanya nak kulit limau ke? perut saya memang sensitif kalau dah masuk angin memang loya je. Time dalam kereta sebenarnya saya macam nak pegang je tangan awak,tapi tak manis lah pulak, lagi pun saya masih celaru dan risaukan mak saya. Cuma nak kan kekuatan dari awak.

Thanks sebab awak sudi pakai t-shirt yang saya bagi tu. Besar sikit kan? tapi comel lah bila awak pakai. Kita nak pergi makan malam kan time awak pakai baju tu. Saya ingat lagi, saya marah sebab awak tak panggil nama saya, awak bunyi tikus tu..hehehe...saya okay je sebenarnya, tapi saje nak dengar awak sebut nama saya. 

Antara perkara yang terindah adalah dapat pergi P, I Love You dengan awak. Time tu saya saje nak make-up, konon-konon nak lawa-lawa sikit malam tu. hehehe... Awak pulak pakai baju hitam waktu tu. Lepas tu kita pergi makan nasi lemak lagi, tapi sebab dah lewat malam jadi kedai banyak dah tutup. Kita ada jugak main lukis-lukis gambar masing-masing waktu tu, tapi lukisan saya tak cantik! kena bahan lagi sebab tak pandai lukis arrow =( awak lukis apa pun pandai, saya cemburu.

Eh, ingat lagi tak time penat lepas shooting tapi saya tak nak naik blok, awak ternampak siput babi dan nak seret saya naik atas macam siput tu jalan ensot-ensot! awak kejam! hahaha...bagi saya gelaran siput pulak tu..

#Episod 6...

No comments:

Post a Comment