Wednesday, May 9, 2012

Wedding photography.

Okay, ni first time aku join production Rusydi Amir untuk job wedding. Cuak weyh. Wedding kan live, tak macam shooting boleh shoot 3,4 take..memang penat lah nak pastikan semua moment di capture. Takut pun ada jugak, tapi untuk experience aku try sehabis boleh.

Gambar-gambar bawah ni, time kiteorg jadi official photographer untuk wedding kak Intan Nadiah, dia senior aku dekat UiTM. Dia dah kahwin,best nya lahai...aku bila ntah..hehehe...calon pun takde lagi ni..tolong carikan please! kalau ada abang ke kawan korang yang single, roger-roger. hahaha.

Untuk job wedding ni kiteorg cover dari Pre-wedding sampai majlis untuk kedua-dua belah pihak. Best jugak, snap moment  dari awal penggantin make up sehingga lah majlis selesai. Upacara akad nikah paling menyentuh hati sekali. Sebabkan majlis ada bertempatkan di Masjid, jadi saya bertudung untuk job photography kali ini.

 ni gambar kiteorg dgn penggantin =)
 faa dgn ridhwan amin (joy)
 me,hafifi hadi,ashraf,joy and dpn tu pa'an
 kami..
faa & rusydi amir

Ada job wedding bulan june ni, tapi aku cuak pulak nak amek sbb ATCP still tak cukup equipment. Plus, quotation apa semua pun tak prepare lagi...tengok lah macam mana...kalau aku amek job tu aku update! =)

No comments:

Post a Comment