Thursday, June 7, 2012

Ini Suaraku


Kenapa lagu "Ini Suaraku" untuk Akim?
Kenapa Akim?
atau
Lagu ini sebenarnya tentang apa...

-Ini Suaraku- merupakan penulisan amateur saya.
Banyak kekurangan dan tidaklah seberapa.
Ikhlas saya tuliskan untuk Akim.
Sebab?
hehe....sebab saya minat nyanyian dialah
Tulis pun saje-saje sebenarnya.
Saya cuba selami bagaimana rasanya di tempat dia.
Saya tuliskan perkara yang mungkin dia rasakan.

-Ini Suaraku- sebenarnya saya tulis dari point of view Akim
Bermakna lirik yang saya gambarkan dia nyanyikan.
Dan bukanlah di nyanyikan oleh saya.
Sebab itu entri lepas di tulis, Untuk Akim.
dan bukan di TUJUKAN kepada Akim.
Jadi janganlah salah faham.

Kalau ada khilaf di mana-mana harap di maafkan.
Saya mungkin akan oleh liriknya sedikit nanti.
Boleh comment dan suarakan pendapat.
Saya faham jika ada yang tidak suka.
Apa pun, harap anda sudi membaca lirik -Ini Suaraku-

Setelah beberapa kali tukar tajuk, akhirnya "Ini Suaraku" telah di pilih.
Faa bagi tajuk ni bersempena tajuk Blog Akim Ahmad sendiri
"This is My Voice"

hehehe...kalau Akim nyanyikan betul-betul kan best.. *berangan*

No comments:

Post a Comment