Friday, May 11, 2012

The Art of War


Lepas tengok Battleship kali ke-2 semalam, terus pergi MPH and beli buku ni. Ada banyak bahasa buku ni, tapi oleh sebab dlm poket ada RM20 je jadi saya pun pilih untuk beli yang versi bahasa melayu. OH, lupa nak bagitahu buku ni Rm23..hehehe...lg 3 ringgit mummy sponsor...hehehe.. Bukan apa, saje nak baca buku yang dah lama terkenal ni, even baru je tahu pasal buku ni...orang lain dah lama dah baca..hehehe..tapi if ada lagi buku-buku yang best, rekemen lah...minat jugak nak baca buku-buku yang macam ni...novel saya tak minat sangat...actually buku apa pun, kurang minat membaca sebenarnya tapi sejak baca Art of War terasa macam nak start baca buku yang hebat-hebat, manalah tahu satu hari nanti..I CAN SAVE THE WORLD....dah macam feeling-feeling superhero lah pulak.. Pffft...

Kalau lah saya bijak teringin jugak nak belajar fizik ke medik ke, or penerbangan...yelah..nanti boleh berkhidmat dengan negara..hehehe...yelah, sekarang ni saya belajar filem je..kalau satu hari bumi jadi mcm dlm filem battleship tu, saya tak boleh tolong apa-apa pun...hehehe..."terpengaruh banyak filem aku ni sebenarnya". Apa pun nak bagitahu yang Art of War yang aku tengah baca ni ada 13 bab...kalau korang nak tahu apa element-element nya kena lah baca buku ni..yang menariknya bukan sahaja untuk peperangan tau malah boleh adapt dlm business, sukan, etc. =)

No comments:

Post a Comment