Monday, May 7, 2012

Terukir di bintang Eps.1

Untuk kali ini, aku lebih sayangi diri aku. Maaf. Seperti yang kau kata,perlu sayang diri sendiri lebih dari segalanya. Jadi agar aku bersedia untuk melihat dan membaca tentang kekasih baru kamu di twitter. Lebih baik aku undur diri. I'm done! Sakit untuk aku telan semua ini. Whatsapp darimu pun tidak mahu aku balas,bersebab. Agar aku sepenuhnya melupakan tentang kita dan tidak lagi berharap agar kau datang balik dalam hidup aku. Aku perlu belajar untuk kejam,agar aku adil untuk tidak lagi menangis sebab kau. Aku biarkan sahaja twitter aku tanpa kata-kata akhir. Aku tak sanggup nak baca kau yang begitu gembira dan langsung tidak merasa apa-apa kehilangan aku. 

Twitter adakala begitu kejam dan tidak baik untuk kesihatan. Walau EGO menghalang aku untuk tweet. Tapi aku masih stalk kau. Aku akan cuba untuk jatuh cinta lagi. Maaf jika lepas ini kita tidak lagi bersahabat,tapi percayalah...itu sahaja cara untuk aku lupakan segalanya sejak tanggal 17 januari 2012.

No comments:

Post a Comment