Sunday, June 3, 2012

Hoore Hoore bersama Gafimmers dan Akim


Lihatlah gambar keluarga besar Gafim yang di snap semalam, sewaktu sesi akhir menonton Filem Hoore Hoore bersama Akim dan Gafimmers. Best betul event semalam! Harap dapat join lagi kalau ada event seterusnya, sebab Gafim memang gila kentang. Dengan gelagat Akim Ahmad yang gila-gila memang menghiburkan semua yang hadir semalam. Acara bermula pukul 1 petang di TGV, KLCC. Sampai sahaja terus daftar dan dapat door gift yang comel-comel. Kemudian sempat jugak bergambar dengan Akim sebelum masuk panggung. Hehehe...jangan jealous.


Kemudiannya masuk panggung dan wayang bermula dalam pukul 2 petang. Dup dap dup dap hati ini bila Akim duduk dua kerusi di sebelah saya, sebabkan dua kerusi itu kosong jadi adakalanya saya curi-curi lah tengok Akim dalam wayang. Hehehe.. Walau Johari ada di hadapan layar, tapi Akim yang real ada betul-betul di sebelah saya. Filem Hoore Hoore memang patut di tonton, bukan lah sebab Akim watak utama dan faa pulak memang peminat dia, tapi filem ini mempunyai dialog-dialog yang amat indah dan bagus untuk penonton. Skripnya simple dan mudah di fahami. Lagu-lagu Arwah Sudirman juga didendangkan dengan cukup indah oleh para pelakonnya. Pengakhiran cerita juga menyampaikan message-message dan teladan kepada penonton. Kalau ada orang belanja, saya akan tengok lagi dengan Akim, Eh! hehehe...

Ini pula sesi bergambar bersama Hero dan Heroin Filem Hoore Hoore

Selepas menonton filem dan sesi bergambar, ada juga Gafim menyelitkan sesi jawab menjawab kuiz. Ada hadiah istimewa dari pihak produksi Hoore Hoore. Alhamdulillah, rezeki saya dapat jawab soalan yang diajukan oleh Akim dan saya menang.


Soalan Akim : Apakah dialog yang dikatakan oleh kawan Johari pada scene mandi-mandi itu.
*lebih kurang macam ni soalan nya, saya tak berapa ingat*
Jawapan faa : Aku ketak dohh..
Akim : betul!!!!
Tapi bila tengok balik preview Hoore Hoore di Tv, sebenarnya jawapan saya salah sikit. hehehe.
Jawapan sebenar : Aku ketak babe!

Kemudian beralih pula pada sesi autograph dan bergambar bersama para pelakon. Mula-mula memang tak tahu nak bagi Akim sign apa, pastu teringat beg yang menang tadi, so Akim pun sign kan beg serta poster Hoore Hoore untuk saya. Tak sangka Akim siap lukis Love dekat nama saya *blushing*


Tapi tu tak cukup gugur jantung lagi...bila Akim sign dekat Blackberry Torch saya lagi lah happy! Dekat phone pun Akim sign kan kepada Faa <3


Mummy masih belum tahu yang phone faa dah ada sign, kalau tahu nanti..habislah saya =P


Selepas selesai sesi bergambar dengan semua Gafimmers, Akim ada juga melawak dengan menari-menari secara gediknya dan menyanyi lagu Sedetik Lebih. Secara keseluruhan memang best event semalam. Rugi sangat siapa tak join. Kalau ada jodoh harap dapat berjumpa lagi dengan semua *wink pada Akim*

Thanks kepada Kak Sally, Kicuk, Chah, Kak Za dan Gaffimers-gaffimers semua untuk event semalam.
Banyak lagi gambar boleh di lihat di facebook saya =)

2 comments: